قوانین هتل سنتی 5 دری
نویسنده : مدیر سایت    
سه شنبه 3 بهمن 1396
    
بازدید: 6407
    
زبان : فارسی
    

فرم شرایط رزرو اقامتگاه سنتی پنج دری

 

 

شرایط عمومی رزرو اتاق:

1-ساعت پذیرش مهمان ساعت 14 و ساعت تحویل اتاق 12 ظهر می باشد. پذیرش زودتر از موعد در اعیاد و شلوغی هتل امکان پذیر نمی باشد و در سایر ایام با توجه به وضعیت هتل با هزینه همراه است.

2-نیم شارژ ورود از ساعت 7 صبح الی 12 و نیم شارژ خروج از ساعت 12 الی 18 عصر می باشد. قبل و بعد از آن بهای یک شب کامل به حساب مهمان منظور خواهد شد.

3-ارائه اصل شناسنامه برای زوجین (جهت احراز هویت و محرمیت) و کارت ملی جهت مهمانان ایرانی و پاسپورت جهت مهمانان خارجی الزامیست. در صورت عدم وجود هر کدام مراجعه مهمان به اداره اماکن جهت کسب مجوز لازمه الزامیست. درغیر این  صورت اقامتگاه حق ابطال رزرو بدون برگشت وجه را دارا می باشد.

4-لطفا توجه داشته باشید تمدید مدت اقامت (روز بیشتر و یا ساعت تحویل اتاق دیرتر) بستگی به شرایط و امکان هتل با توجه به رزروهای بعدی خواهد داشت و در تمامی اوقات امکان پذیر نمی باشد.

5-اقامت اطفال تا 3 سال (از تاریخ تولد تا روز خروج کمتر از سه سال باشد) رایگان می باشد و به اقامت کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافه هزینه ای معادل نیم بهای تخت اضافه تعلق خواهد گرفت و در صورت درخواست تخت اضافه هزینه آن به صورت کامل محاسبه خواهد شد.به کودک 6 سال به بالا هزینه کامل نفر اضافه تعلق خواهد گرفت.

6-سرویس اضافه به صورت کف خواب می باشد.

7-طبق قوانین ابلاغی، تمامی اتاقهای مجموعه مخصوص "غیر سیگاری" ها می باشد و امکان استفاده از قلیان و سیگار نمی باشد در صورت اعمال در اتاق مشمول جریمه می گردد.

8-هزینه پرداختی بابت رزرو اتاق شامل اینترنت و صبحانه رایگان می باشد و چنانچه شخص رزرو گیرنده مایل به پرداخت سایر هزینه های مهمان من جمله ، غذا و نوشیدنی، لاندری و مینی بار می باشند، میتوانند باهماهنگی پذیرش هتل، هزینه ای به صورت علی الحساب مازاد بر رزرو اتاق پرداخت نمایند که در حساب بستانکار ایشان منظور  خواهد شد و در زمان خروج تسویه حساب خواهد شد.

9-اتاق­های دو تخته و چهار تخته در طبقه همکف با دو نیم پله  و اتاق­های سه تخته و پنج تخته در طبقه اول با پنج پله قرار دارند.

10-ساعت سرو صبحانه از ساعت 8:00 صبح لغایت 10:00 صبح  به صورت بوفه در محوطه حیاط  قابل استفاده می باشد و سرو آن داخل اتاق، قبل و بعد از ساعت مذکور مشمول هزینه می شود.

11-اقامتگاه در کوچه واقع گردیده و فاصله از سر کوچه تا اقامتگاه 100 متر می باشد.

12-تمام اتاق­ها دارای سرویس بهداشت فرنگی می باشد.

13-اقامتگاه فاقد آسانسور می باشد.

14-اقامتگاه بعلت نداشتن پارکینگ اختصاصی هیچگونه مسئولیتی در قبال تامین پارکینگ مهمانان گرامی را  ندارد.

15-از آوردن هرگونه مواد اشتعال زا همانند پیک نیک، قلیان، مشروبات الکلی خوددداری نمایید، هرگونه خسارت بر عهده مهمان می باشد.

16-در صورت همراه داشتن مهمان خارجی هزینه اتاق با قیمت برد محاسبه  میگردد و تخفیف شامل اتاق مهمان خارجی نمی باشد.

 

 

شرایط کلی رزرو:

1-رزرواتاق فقط با ارسال درخواست از سمت مهمان و آژانس با نامه آژانس بر روی سر برگ و مهر مورد اعتبار می باشد.

2-در صورت عدم ارسال درخواست از سوی مهمان یا آژانس کانفرم ملاک مذاکره بین مجموعه و رزرو کننده می باشد.

3-مهلت تسویه حساب گروه­ها از زمان رزرو تا ده روز بعد از آن می باشد. و قبل از ورود به اقامتگاه باید تسویه کامل صورت پذیرد.

4-در رزرو انفرادی  کل هزینه اتاق و در رزرو گروهی حداقل 50 درصد هزینه کل اتاق ها باید پرداخت گردد.

5-چنانچه این رزرو توسط واسطه انجام می شود، اطلاع رسانی شرایط به مهمان بعهده واسطه می باشد

6-تمام مکاتبات مجموعه از طریق سامانه پیامکی و اپلیکشن سروش یا ایمیل صورت میپذیرد.

 

 

شرایط کنسلی:

1-رزروهای ورودی فروردین ماه، اردیبهشت ماه، خرداد ماه،  مهر ماه و آبان ماه، آذر ماه  به صورت کاملا چارتری می باشد و امکان ابطال و یا تغییر آن نمی باشد. در صورت ابطال هزینه مسترد نخواهد شد.

2-مسافر به هر دلیل ممکن است از سفر خود منصرف گردد میزان خسارت ازمبلغ پیش پرداخت کسر می گردد،  بغیر از ماه های مندرج در بند 1 طبق قوانین زیر اعمال می گردد.

3-ابطال رزرو تا ده روز قبل بلا مانع است و پس ازآن تا چهار روز قبل از ورود  هزینه یک  شب  کسر خواهد گردید . بعد از 48ساعت و یا زمان رسیدن به هتل، در صورت  ابطال رزرو، هیچ هزینه‌ای عودت داده نمی‌شود

4-چنانچه پس از تاریخ ورود رزرو قطعی پذیرش نشود، کل هزینه اقامت به حساب مهمان منظور خواهد شد..

5-عودت وجوه بستانکاری مهمان بابت باقیمانده رزرو و یا سایر هزینه های محقق نشده پس از طی مراحل مالی ظرف مدت یکهفته کاری میسر می باشد و به حساب پرداخت کننده، واریز خواهد شد.

6-تغییر تاریخ و کاهش مدت اقامت قبل از 72 ساعت مانده به ورود، در صورت امکان بدون هزینه خواهد بود در غیر اینصورت ابطال رزرو تلقی می شود و طبق قوانین فوق انجام می شود.

7-در رزروهای چارتری، در صورت تغییر تاریخ و یا کاهش مدت اقامت هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد.در غیر این صورت هزینه مسترد میگردد.

8-در صورت رزرو در ایام نوروز کل مبلغ پرداختی باطل میگردد.

 

 

این تفاهم نامه بین مجموعه پنج دری و مهمانان گرامی و آژانس می باشد در صورت مورد تایید نبودن مفاد این تفاهم نامه ظرف مدت 30 دقیقه می توانید عدم تمایل خود را نسبت به رزرو هتل اعلام نمایید تا نسبت به لغو رزرو شما اقدامات لازم صورت پذیرد در غیر اینصورت تایید رزرو را به صورت پیامکی یا اپلیکشن سروش اعلام نمایید.

 درصورت عدم ارسال پیام تایید یا عدم تایید  در مدت مقرر به  منزله تایید رزرو شما تلقی میگردد.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane محمودی 8/11/1396
فک میکنم یکی از بهترین هتل های شیراز و بهترین هتل سنتی در شیراز باشه.واسه منی ک نوستالژی و خاطرات گذشته رو دوس دارم بهترین مکان برای یاداوری دوران شیرین کودکی است
shirane نگار نعمت الهی 15/7/1397
اگر به دنبال ارامش هستید این هتل را پیشنهاد میکنم .مکانی ارام و پر از خاطرات کودکی . بسیار به نظافت اهمیت داده اند و پرسنل با ادب و مهربانی دارند
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
HACKED BY 1933 TM